FANDOM

Historia Edytuj

Starsza siostra Anny Henrietty i prawowita dziedziczka tronu Toussaint. Urodziła się w Roku Czarnego Słońca, przez co od najmłodszych lat traktowano ją jak przeklętą. W młodości była sprawczynią wielu, często groźnych dla zdrowia i życia kawałów, które jak później się okazało, były pomysłem młodszej siostry. Po jednym z takich incydentów Sylwia została wygnana z księstwa. W czasie eskorty, pilnujący ją rycerze nie raz ją bili, poniżali a nawet gwałcili. Później zostawili ją na granicy, w nocy, zimą w cienkiej koszuli i bez jedzenia. Niedługo po tym Sylwia przystała do bandy rozbójników. Te wydarzenia ostatecznie ukształtowały jej charakter. Stała się zimna, perfidna i nieczuła. Pragnęła zemsty na rycerzach i na siostrze. Dlatego też zmanipulowała Dettlaffa aby ten zabił dla niej jej oprawców oraz Annę Henriettę. Ostatecznie Sylwia może pogodzić się z siostrą i wrócić na książęcy dwór, zabić z zemsty siostrę, a chwile później sama zginąć zastrzelona z kuszy przez Damiena De la Tour, lub zginąć z rąk Dettlaffa.